Θετικά βλέπει πλέον η BMW μια επίσημη συμμετοχή της στα motoGP. Αυτό δήλωσε ο πρόεδρος της BMW Motorrad, Hendrik von Kuenheim, κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής παρουσίασης στη Βαρκελώνη....
Μέχρι τώρα η απάντηση στο σχετικό ερώτημα ήταν ένα ξερό «όχι», δήλωσε. «Για αργότερα δεν γνωρίζουμε». Αν και δεν υπάρχει ακόμη χρονοδιάγραμμα, ωστόσο το σημαντικό είναι ότι σήμερα αυτή η οπτική έχει αλλάξει. Πλέον ή απάντηση είναι «ναι, αλλά δεν ξέρουμε ακριβώς πότε».
Εμμέσως βέβαια δόθηκε και η απάντηση για το πότε, λίγο αργότερα: «Η BMW διατηρούσε στην παραγωγή τον επιτυχημένο boxer κινητήρα της για 90 χρόνια. Παρά τις δάφνες του όμως έδινε ένα όχι και τόσο “επιθετικό” image στην εταιρεία, ούτε μοντέρνο ή σπορτίβ. Έτσι πριν τρία χρόνια αποφασίσαμε να παρουσιάσουμε μία superbike, την S1000 RR».
«Αμέσως η μοτοσυκλέτα έγινε σημείο αναφοράς στην κατηγορία, για την ταχύτητά της, την ισχύ της και ταυτόχρονα την ευκολία στην οδήγησή της», συμπλήρωσε ο von Kuenheim. «Κάναμε έτσι ένα σημαντικό φρεσκάρισμα στην εικόνα της εταιρείας, κάτι που οφείλαμε να υποστηρίξουμε και με άλλες δράσεις. Γι’ αυτό συμμετέχουμε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα superbike».
Ο επικεφαλής της BMW Motorrad μίλησε για τη σημαντικότητα των αγώνων και πως τη λογική συνέχεια της τωρινής εμπλοκής τους στα SBK αποτελεί η συμμετοχή τους στα motoGP.
«Δεν έχουμε κερδίσει ακόμη στα superbikes, είμαστε όμως πολύ κοντά. Μόλις κερδίσουμε εκεί, θα περάσουμε σε μεγαλύτερα και καλύτερα πράγματα. Τα motoGP είναι το δημοφιλέστερο πρωτάθλημα μοτοσυκλέτας στον κόσμο. Μετά την F1 είναι σημείο αναφοράς για τα το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Αν όμως κοιτάξεις κάποιους συγκεκριμένους αγώνες του motoGP, όπως του Jerez ή του Assen, θα δεις ότι δεν υπάρχει αγώνας της F1 που να τους πλησιάζει έστω σε αριθμό θεατών. Η εικόνα είναι ξεκάθαρη και πρέπει να το σκεφτούμε σοβαρά. Είναι ένα ουσιαστικό βήμα».
Παρά τις διαβεβαιώσεις ότι πρόκειται για μια όψιμη απόφαση της εταιρείας, κανείς δεν μπορεί να θεωρήσει τυχαία την επιλογή των διαστάσεων του κινητήρα της S1000RR στα 92 mm για τη διάμετρο των εμβόλων, όσο ακριβώς είχε προκαθοριστεί ότι θα είναι το όριο για τα 1000άρια στα motoGP. Κι αυτό συνέβη λιγότερο από ένα χρόνο πριν εμφανιστεί η S1000RR.
Άλλωστε ο Colin Edwards, ένας από τους πλέον ολοκληρωμένους οδηγούς των ημερών μας, συμμετέχει στην νεοσύστατη κατηγορία CRT -1000αρια με κινητήρες παραγωγής- με μία Suter που φορά κινητήρα της BMW.
«Ναι, ο κ. Edwards δέχεται κάποια βοήθεια από εμάς, είναι όμως δικό του το εγχείρημα. Θα αποκομίσουμε μία σαφή εικόνα για τη δυναμική της μοτοσυκλέτας, μιας και ο κινητήρας μας ταιριάζει απόλυτα στις νέες προδιαγραφές του motoGP, τόσο σε κυβισμό, όσο και σε διάμετρο εμβόλων».
Τυχαίο; Προφανώς όχι. Όμως η BMW φροντίζει προσεκτικά τα βήματά της, ώστε να μην τρωθεί η εικόνα της από μια εμπλοκή που δεν θα της αποφέρει και τις απαιτούμενες δάφνες.
Τα motoGP πάντως χρειάζονται όσο τίποτε άλλο έναν ακόμη μεγάλο κατασκευαστή, καθώς μετά την περσινή αποχώρηση της Kawasaki, έφυγε και η Suzuki φέτος, με αποτέλεσμα το πρωτάθλημα κατασκευαστών να έχει σήμερα μόλις 3 συμμετοχές: Ducati, Honda και Yamaha.
troktiko
Μέχρι τώρα η απάντηση στο σχετικό ερώτημα ήταν ένα ξερό «όχι», δήλωσε. «Για αργότερα δεν γνωρίζουμε». Αν και δεν υπάρχει ακόμη χρονοδιάγραμμα, ωστόσο το σημαντικό είναι ότι σήμερα αυτή η οπτική έχει αλλάξει. Πλέον ή απάντηση είναι «ναι, αλλά δεν ξέρουμε ακριβώς πότε».
Εμμέσως βέβαια δόθηκε και η απάντηση για το πότε, λίγο αργότερα: «Η BMW διατηρούσε στην παραγωγή τον επιτυχημένο boxer κινητήρα της για 90 χρόνια. Παρά τις δάφνες του όμως έδινε ένα όχι και τόσο “επιθετικό” image στην εταιρεία, ούτε μοντέρνο ή σπορτίβ. Έτσι πριν τρία χρόνια αποφασίσαμε να παρουσιάσουμε μία superbike, την S1000 RR».
«Αμέσως η μοτοσυκλέτα έγινε σημείο αναφοράς στην κατηγορία, για την ταχύτητά της, την ισχύ της και ταυτόχρονα την ευκολία στην οδήγησή της», συμπλήρωσε ο von Kuenheim. «Κάναμε έτσι ένα σημαντικό φρεσκάρισμα στην εικόνα της εταιρείας, κάτι που οφείλαμε να υποστηρίξουμε και με άλλες δράσεις. Γι’ αυτό συμμετέχουμε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα superbike».
Ο επικεφαλής της BMW Motorrad μίλησε για τη σημαντικότητα των αγώνων και πως τη λογική συνέχεια της τωρινής εμπλοκής τους στα SBK αποτελεί η συμμετοχή τους στα motoGP.
«Δεν έχουμε κερδίσει ακόμη στα superbikes, είμαστε όμως πολύ κοντά. Μόλις κερδίσουμε εκεί, θα περάσουμε σε μεγαλύτερα και καλύτερα πράγματα. Τα motoGP είναι το δημοφιλέστερο πρωτάθλημα μοτοσυκλέτας στον κόσμο. Μετά την F1 είναι σημείο αναφοράς για τα το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Αν όμως κοιτάξεις κάποιους συγκεκριμένους αγώνες του motoGP, όπως του Jerez ή του Assen, θα δεις ότι δεν υπάρχει αγώνας της F1 που να τους πλησιάζει έστω σε αριθμό θεατών. Η εικόνα είναι ξεκάθαρη και πρέπει να το σκεφτούμε σοβαρά. Είναι ένα ουσιαστικό βήμα».
Παρά τις διαβεβαιώσεις ότι πρόκειται για μια όψιμη απόφαση της εταιρείας, κανείς δεν μπορεί να θεωρήσει τυχαία την επιλογή των διαστάσεων του κινητήρα της S1000RR στα 92 mm για τη διάμετρο των εμβόλων, όσο ακριβώς είχε προκαθοριστεί ότι θα είναι το όριο για τα 1000άρια στα motoGP. Κι αυτό συνέβη λιγότερο από ένα χρόνο πριν εμφανιστεί η S1000RR.
Άλλωστε ο Colin Edwards, ένας από τους πλέον ολοκληρωμένους οδηγούς των ημερών μας, συμμετέχει στην νεοσύστατη κατηγορία CRT -1000αρια με κινητήρες παραγωγής- με μία Suter που φορά κινητήρα της BMW.
«Ναι, ο κ. Edwards δέχεται κάποια βοήθεια από εμάς, είναι όμως δικό του το εγχείρημα. Θα αποκομίσουμε μία σαφή εικόνα για τη δυναμική της μοτοσυκλέτας, μιας και ο κινητήρας μας ταιριάζει απόλυτα στις νέες προδιαγραφές του motoGP, τόσο σε κυβισμό, όσο και σε διάμετρο εμβόλων».
Τυχαίο; Προφανώς όχι. Όμως η BMW φροντίζει προσεκτικά τα βήματά της, ώστε να μην τρωθεί η εικόνα της από μια εμπλοκή που δεν θα της αποφέρει και τις απαιτούμενες δάφνες.
Τα motoGP πάντως χρειάζονται όσο τίποτε άλλο έναν ακόμη μεγάλο κατασκευαστή, καθώς μετά την περσινή αποχώρηση της Kawasaki, έφυγε και η Suzuki φέτος, με αποτέλεσμα το πρωτάθλημα κατασκευαστών να έχει σήμερα μόλις 3 συμμετοχές: Ducati, Honda και Yamaha.
troktiko
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου