Eίναι γνωστό ότι ιδιαίτερα στο εξωτερικό οι επιχειρήσεις και οι εργοδότες δίνουν ιδιαίτερη σημαρία στo Facebook...
Σύμφωνα με την έρευνα της Eurocom Worldwide και της Six Degrees, εταιρεία PR στη Βρετανία, το 40% των επιχειρήσεων κοιτάνε το προφίλ του υποψήφιου για κάποια θέση, ενώ το 74% θεωρεί χρήσιμο το online PR για την ανάπτυξη της εταιρείας τους.
318 τεχνολογικές επιχειρήσεις από Ευρώπη και Αμερική έλαβαν μέρος στην έρευνα, και 1 στους 5 παραδέχθηκε ότι έχει απορρίψει κάποιον υποψήφιο λόγω του προφίλ του στα social media.
Δεν είναι άλλωστε λίγες οι φορές που είδαμε κάποιον εργαζόμενο να χάνει τη δουλειά του λόγω φωτογραφιών ή κάποιοιυ σχολίου στο Facebook...
Τα πιο δημοφιλή social media για τις τεχνολογικές επιχειρήσεις: LinkedIn (74%), Twitter (67%), Facebook (64 %) και YouTube (56%).
24wro
Σύμφωνα με την έρευνα της Eurocom Worldwide και της Six Degrees, εταιρεία PR στη Βρετανία, το 40% των επιχειρήσεων κοιτάνε το προφίλ του υποψήφιου για κάποια θέση, ενώ το 74% θεωρεί χρήσιμο το online PR για την ανάπτυξη της εταιρείας τους.
318 τεχνολογικές επιχειρήσεις από Ευρώπη και Αμερική έλαβαν μέρος στην έρευνα, και 1 στους 5 παραδέχθηκε ότι έχει απορρίψει κάποιον υποψήφιο λόγω του προφίλ του στα social media.
Δεν είναι άλλωστε λίγες οι φορές που είδαμε κάποιον εργαζόμενο να χάνει τη δουλειά του λόγω φωτογραφιών ή κάποιοιυ σχολίου στο Facebook...
Τα πιο δημοφιλή social media για τις τεχνολογικές επιχειρήσεις: LinkedIn (74%), Twitter (67%), Facebook (64 %) και YouTube (56%).
24wro
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου